5×960 или 80 минути в пет снимки

Ето и първите ми по-сериозни опити за нощни снимки. Фотографията, казват, била занимание самотно. Това сигурно с още по-голяма сила важи за нощната фотография, където експонациите започват от 5-10 минути и нагоре, но аз не мога да се съглася напълно. Как така самотна, след като си заобиколен от толкова много звезди, коя от коя по-ярка?

P.S. Да се гледат задължително в оригинален размер.

Една кула в непосредставена близост до Аладжа манастир. Освен за преден план, върши доста добра работа и за разглеждане на местността от птичи поглед. Подозирам, че това е било и основното й предназначение. Така или иначе, ако имате страх от височини, не тръгвайте нагоре.

Побитите камъни. Приятно място за разходка, особено в светлата част на денонощието. Винаги ми е било някак некомфортно, когато съм замръквал там, независимо дали съм бил сам или не.

Нос Емине и фара. Нощните снимки бяха основното, заради което се запътих натам него ден. Снимки от преди здрачаване – в следващия постинг.

4 Responses to “5×960 или 80 минути в пет снимки”


  1. 1 Аlmanah 13/06/2010 at 23:03

    Няма ли как да поизчистиш шума?
    Иначе има интересни композиции ;)

  2. 2 Borislav Kostov 14/06/2010 at 00:13

    Може и да има, не съм пробвал с програмите за чистене на шум. Съмнява ме, че биха “измили” доста детай, а на мен и така ми харесват :)

  3. 3 Аlmanah 14/06/2010 at 19:51

    Ами не, не мият да ти кажа. Доста добре работят, особено някои от тях. Виж из нета, има доста по въпроса.

  4. 4 Borislav Kostov 15/06/2010 at 01:37

    Ще проверим тази работа скоро :)


Leave a Reply

