Соло разходка до нос Емине

Понякога пътуването сам може да бъде много по-приятно от това с компания. Така се отдаваш единствено на пътя и мислите си, не се съобразяваш с чуждо темпо на каране, спирания и т.н. След пристигането в крайната точка, първата ми работа беше да преконфигурирам багажа си, оставяйки при мотора само по-маловажните неща. След като свърших това набързо, тръгнах по пътеката надолу. Все пак времето бавно, но сигурно напредваше, а исках да използвам светлината преди да е изчезнала съвсем.


Това е място, където няма как да не се размечтаеш за по-широк обектив.

От една страна нямах късмет, понеже нямаше никакви облаци на хоризонта, но от друга – все пак идвах с цел нощни снимки, така че това бе добре дошло.




По едно време, сякаш от нищото, се появи и една платноходка – почувствах се като корабокрушенец, стоящ сам на брега на остров, чакащ нещо да се случи. Побързах да взема фотоапарата от статива и да видя какво би се получило.


Почаках още малко, за да намалее светлината, съответно да падне и скоростта на експониране.



Ето и трите ми любими кадъра от моментите преди здрачаване:



Надявам се при следващата ми разходка до там да извадя късмет и да има повече облаци, а аз вече да съм се сдобил с градиентни неутрални филтри. След тези снимки последва дълго чакане, за да се стъмни достатъчно. Не закъсня и финалът на вечерта, който беше и основната цел на пътуването ми:


В началото идеята беше да остана там до изгрев, но след последния кадър реших все пак да се прибирам. Качих се при мотора, оправих багажа и поех по пътя наобратно. Ако решите да тръгвате натам, имайте предвид, че участъкът от пътя м/у Иракли и с. Емона е в ужасно състояние. Става въпрос за 6-7 километра, които обаче могат да ви отнемат доста време, в зависимост от транспорта, с който пътувате.

4 Responses to “Соло разходка до нос Емине”


  1. 1 Pavel Pronin 20/06/2010 at 13:18

    Честит фотоблог)) Ще го следя, а до нос Емине планирам да отида тия дни, дори исках да снимам там вчера, ама времето не се оказа подходящо….

    • 2 Borislav Kostov 20/06/2010 at 15:03

      Благодаря! Успех и подходящо време пожелавам. Все пак не е от местата, където бих ходил през ден :)

      • 3 Pavel Pronin 21/06/2010 at 17:57

        Аз ще тръгна пеша от Иракли за да снимам залез там, вчера проверих как е пътят до Емона и реших че не е за колата ми )))

  2. 4 Borislav Kostov 22/06/2010 at 08:21

    Благородно завиждам, аз, тъй като съм с мотоциклет, не мога да си позволя да го оставя така за по-дълго време без надзор :)


Leave a Reply

Last post

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts.


