Шкорпиловци

След като цяла събота не можах да измисля къде да отида да поснимам, днес, разглеждайки блога на Павел Пронин, реших да отскоча до Шкорпиловци. Сравнително близо е, а не бях ходил до сега. Още с пристигането си имаше какво да грабне вниманието ми:

Интересно превозно средство, сякаш не бих си позволявал да летя над морето с него. Като си прегледах снимките на компютъра ме хвана яд, че не пробвах някой портрет с дългата Сигма (70-300).

Стигнах и до естакадата, която бях гледал само на снимки.

Не можах да се сдържа да не направя някоя по-дълга експонация.

Там няма кейове и лодките биват паркирвани директно върху плажа.

Опита се да завали, но това не ме спря. Продължих да снимам, докато дъждът не започна да се засилва.



Отдавна не ме беше валяло дъжд по пътя. Много приятно чувство, особено през лятото. И въобще, пътуването с мотоциклет е нещо, което всеки усеща по собствен начин. Възприемането на околната среда е много по-различно, в автомобила не можеш да усетиш нито свежестта на летния дъжд, нито аромата на живот и хладината на гористите проходи.

4 Responses to “Шкорпиловци”


  1. 1 Христо Джендов 21/06/2010 at 23:03

    Разхождаш се ти последно време и започваш да ме зарибяваш, хем да си довърша сайта, хем да си взема ND филтър :)

    • 2 Borislav Kostov 22/06/2010 at 00:03

      Действай, а за ND-то добре си помисли с какъв фактор да е, освен ако не те бърка да вземеш няколко. Аз вече се замислям и за един ND8, но преди това имам други неща на ум :)

  2. 3 Аlmanah 22/06/2010 at 09:19

    Хахах, не можеш да усетиш и мокротата до костите ти, което усещане не бих искал да имам :) Трябваше да опиташ нещо потретно/жанрово ;)

    • 4 Borislav Kostov 22/06/2010 at 10:28

      Както казах, всеки усеща нещата по собствен начин. Карал съм и в големи дъждове, пристигал съм на събори и концерти вир вода, но това не ми е скапвало настроението :) А дори и да ти го скапе, след това остават само хубавите спомени. Трябваше, още ме е яд за летеца :)


Leave a Reply

