На юг от Паша Дере

Отдавна ми се искаше да ида отново на това място за изгрев. Още от вечерта времето беше облачно, което бе в плюс за мен, тъй като необходимостта от GND филтри ще е сведена до минимум. За щастие пристигнах достатъчно рано, за да имам време спокойно да сляза до брега и да започна да оглеждам терена за пореден път.

Винаги съм обичал внушението за дълбочина, което може да се предаде с един вертикален кадър. Още повече като се има предвид, че 17 mm на кропка далеч не са толкова широки, колкото на мен ми се иска.


Тук ефектът е подсилен още повече, тъй като съм заел наистина висока позиция върху една скала. А когато си купувах статива дори не предполагах, че вертикалната колона някога ще ми влезе в употреба.


Не успях да се сдържа да не сложа неутралния филтър, за да повторя този кадър. И без това светлината започна да става все повече, което ограничи възможностите ми за размазване на вълните, тъй като не исках да затварям блендата прекалено много.


Не е ли впечатляващо на какви форми е автор природата? С малко повече въображение може да видите и някой образ.


Въпреки, че съм идвал тук и преди, за пръв път стигнах до следващия плаж, на север от мястото, от което тръгнах. Щракнах още няколко кадъра и тръгнах наобратно.


Равносметката е 220 кадъра, от които 16 заслужават доработка. Нетипично за мен, обикновено снимам доста по-малко, но имайки предвид търсения ефект – нормално. Смятам, че крайният резултат си заслужава, можете да прецените и сами.

1 Response to “На юг от Паша Дере”


  1. 1 Христо 28/06/2010 at 13:25

    Има попадения определено :)


Leave a Reply

Last post

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts.


