Любимите ми кадри от изминалата година

Доста се чудех дали да започвам въобще този блог, но в крайна сметка го направих и се радвам за което. И въпреки, че блогът е на по-малко от година, реших все пак да направя едно кратко обобщение на кадрите, с които ще запомня изминалата 2010 година. Ето ги и тях, в реда на заснемането:

Пристанището на град Бяла, 50 км южно от Варна. Това бе първото ми ходене там, така че не знаех какво да очаквам. Оказа се, че градчето изглежда много добре, като изключим пътя до пристанището, който е в окаяно състояние. Не че това попречи на следващото ми ходене там. [пълен текст]


Изгрев към нос Галата. По план отивах за макро снимки, но реших преди това да мина от там. От макро снимките не се получи нищо интересно, затова пък от този пейзаж останах много доволен. Вятърът доста пречеше, но за съжаление бях безсилен пред него, затова и маковете изглеждат по този начин.


Определено любимият ми startrail кадър до сега. Пътувах до нос Емине в късния следобед и имах намерение да остана на плажа до сутринта, за да снимам изгрев. За съжаление нервите ми не издържаха дълго и след като унищожих наличната храна, докато експонирах този кадър, реших да си стягам багажа и да потеглям към вкъщи. Поздрав за всички, припознали фара на нос Емине за слънце :) [пълен текст]


За да не остава категорията „Макро” неспомената в поста. Кадърът не е кой знае какво, но през тази година така или иначе не можах да снимам толкова макро, колкото ми се искаше, по едни или други причини. Надявам се през новата 2011 да наваксам. [пълен текст]


Любимият ми кадър за тази година. За да го направя, пътувах до Камен Бряг в края на работния ден, а след снимането на изгрева – на обратно, за следващия такъв. Едва ли има по-добър начин да започнеш деня си – изгрев, снимане и 80 км open road рано сутринта. Освен всичко друго, това е и любимото ми време на денонощието за каране. [пълен текст]


Тръгвайки за с. Казашко нямах кой знае какви очаквания, затова пък крайният резултат се получи доста добре. Друго ако не, поне не мога да се оплача от липса на облаци този път. [пълен текст]

Изгрев от плажа на Галата. Не ми е сред чак толкова любимите кадри, затова пък в Deviantart е най-високо оцененият ми до сега. Скоростта на затвора е 1/15 от секундата, което е позволило движението на водните пръски да бъде замразено по този начин. [пълен текст]

Отново покрай плажа на Галата, но този път привечер. Снимката не блести с кой знае какво, но ми харесва преспективата, която създава камъкът в предния план. [пълен текст]


Останките на кораба Moon Lake по изгрев слънце. Щеше ми се да има някое и друго облаче, но уви. Надявам се при следващото ми посещение там да имам повече късмет. [пълен текст]


Първият ми по-интересен кадър с новото тяло – 40D. Принципно бих използвал по-ниска светлочувсвителност, за да избегна шума, и филтър ND8, но поради липсата на такъв се наложи да ползвам ND400 и ISO500, за да падна до експонация 30 секунди. За да е пълен кефът, докато си смятах експонацията, покрай мен се навърташе един любопитен рибар, който дори предложи да махне лодката от там.


Не съм най-големия почитател на класическата музика, но изпълнението на проф. Венцелсав Николов опрделено успя да ме докосне. Освен с музиката си обаче той направи силно впечатление и с отношението си към останалите музиканти и публиката. Осветлението в залата е много приятно и равномерно, но аз все пак бях много изненадан от качеството на кадрите, въпреки високите светлочувсвителности, които използвах. [пълен текст]

Още един концертен кадър, този път от посрещането на новата година в Каварна. Коментарите са излишни, който е бил на концерт на Лоутън – знае за какво става въпрос. [пълен текст]

2 Responses to “Любимите ми кадри от изминалата година”


  1. 1 Аlmanah 12/01/2011 at 09:33

    Ако трябва да избирам от тази селекция, тази най ми харесва:

  2. 2 Христо Джендов 12/01/2011 at 12:22

    Браво, супер подборка.
    Наскоро и аз си мислех да направя една подборка, ей така да видя какво съм направил през изминалата година и да мога да го сравня със следващата.
    Кадъра на startrail много ми хареса и странното е, че не съм го виждал до сега.

    P.S. Направи нещо за разглеждането на снимките. Има плъгини за WordPress много тегаво е това да се отваря всеки път в нова страница.


Leave a Reply

Last post

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts.


