Честита нова година и всичко най-хубаво и през новата 2013-та!

През изминалата година почти не съм снимал. Съвсем буквално. Навъртял съм 10400 кадъра на фотоапарата и 4200 км на мотоциклета, рекордно ниски стойности, които ще се старая да компенсирам през новата година. В началото на годината се концентрирах върху техниката focus stacking:

повече инфо – тук

По-късно имах възможността да снимам малко паяци в естествената им среда.

останалите снимки – тук

Малко по-късно получих вдъхновение да продължа един стар проект, който впоследствие получи името Primero.

Моделирането ми отне около 3 месеца (все пак работех по него само в свободното си време), но усилието си струваше. След него почти неусетно започнах следващия CAD байк, и тази дейност погълна цялото ми внимание, измествайки на заден план фотографията. Така, до края на годината имах завършени общо 5 байка. Възможностите ми за пътуване бяха ограничени, което обяснява липсата на пейзажни кадри от годината. С нетърпение очаквам новите вълнуващи гледки, които ще ми поднесе 2013.

С пожелания за много вдъхновение и изпълнени планове през новата година,
Борислав Костов.

2 Responses to “Честита нова година и всичко най-хубаво и през новата 2013-та!”


  1. 1 sedrie 14/01/2013 at 08:59

    Чакам повече пеперуди и калинки през новата година:)


Leave a Reply

Last post

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts.


