Честита нова 2014!

И така, точно една година след последния ми блог пост, дойде време да Ви честитя новата 2014-та година. Миналата година не бе особено плодотворна, особено по отношене на нещата, които показвам тук, затова пък си пожелавам през тази да имам много повече време и желание за тях.

Old-School-Scene-01
Отдавна ми се искаше да се занимая малко повече с рендъринг, затова се върнах отново към един стар модел, който смятам, че го заслужаваше. Ето какво се получи след няколко часа леки модификации по модела, рендериране наново и последваща по-сериозна обработка на изображението. Останалите изображения – тук.

6 Responses to “Честита нова 2014!”


  1. 1 Кирил 09/02/2014 at 12:02

    Честита нова година и на теб.
    Прекрасно се е получило, харесва ми стила на машината, но с този заден калник всички локви ще са на гърба на “ездача”.
    При мен се получи така и сега се наложи да удалжа задния калник.
    Тормозя едно старо Moto Guzzi Nevada 750.

    • 2 Borislav Kostov 09/02/2014 at 16:10

      Няма как – ние, феновете на този тип мотори, винаги сме изправени пред дилемата – визия или функционалност :) Би ли показал Guzzi-то, за което говориш?

  2. 3 Sedrie 09/02/2014 at 18:41

    Проверявам си аз имейла и виждам съобщение “Честита нова 2014!” и тъкмо да изсъскам наум “Абеее, Нека майка ви бъде с мен, спамчета такива!”, се усетииих… Хохохохохохохо….

    Хайде, дано следващия ти пост да не е 2015-а:)))))


Leave a Reply

